konto
V Liceum

Profile V Liceum Zamość

/ Stylizacja i wizaż rok: 2023/2024

Języki obce: język angielski język rosyjski

Przedmioty rozszerzone:

biologia (obowiązkowy) język angielski (obowiązkowy)
Przedmioty punktowane
pierwszy:drugi:trzeci:czwarty:
język polskimatematykajęzyk obcygeografia
Obliczanie punktówOblicz Punkty
max punkty dodatkowe punktytwoje punkty
2000 -

Opis:

Innowacja stylizacja i wizaż realizowana jest w formie jednej godziny zajęć dodatkowych w ciągu tygodnia, ponadto uczniowie  biorą udział w bezpłatnych szkoleniach kosmetycznych i wycieczkach tematycznych.

Cele edukacyjne:

- przygotowanie uczniów do podejmowania nauki w szkole policealnej w zawodzie technik usług kosmetycznych lub na studiach licencjackich – kosmetologia, dermatologia, wizaż,

- zapoznanie z historią kosmetyki,

- uświadomienie, dlaczego zabiegi kosmetyczne są bardzo ważne,

- zapoznanie uczniów z preparatami do kompleksowej pielęgnacji ciała, związkami stosowanymi do wyrobu preparatów kosmetycznych i substancjami zapachowymi stosowanymi w kosmetykach,

- nauka makijażu artystycznego podkreślającego urodę lub tuszującego niedoskonałości,

- kreowanie wizerunku, dobór fryzury oraz stylizacja ubioru,

- zapoznanie z objawami i leczeniem chorób skóry, włosów i paznokci,

- kształtowanie umiejętności komunikowania się z klientami,

- zapoznanie z aparaturą, nowymi technikami i technologiami z zakresu kosmetyki,

- wyrobienie wśród uczniów umiejętności planowania i organizowania pracy własnej oraz prowadzenia dokumentacji pacjentki/pacjenta i gabinetu.

/ E-sport rok: 2023/2024

Języki obce: język angielski język rosyjski

Przedmioty rozszerzone:

biologia (proponowany) język angielski (proponowany)
Przedmioty punktowane
pierwszy:drugi:trzeci:czwarty:
język polskimatematykageografiajęzyk obcy
Obliczanie punktówOblicz Punkty
max punkty dodatkowe punktytwoje punkty
2000 -

Opis:

Innowacja e-sport realizowana jest w formie dwóch godzin zajęć dodatkowych w ciągu tygodnia oraz w ramach lekcji informatyki. Ponadto uczniowie biorą udział w turniejach e-sportowych i innych wydarzeniach ze świata gameingu.

Cele edukacyjne:
 - zapoznanie uczniów z historią e-sportu,

- omówienie funkcjonowania e-sportu w Polsce i na świecie,

- zaprezentowanie roli finansów w e-sporcie,

- zaznajomienie z systemami treningowymi w e-sporcie,

- uświadomienie uczniom roli marketingu w e-sporcie,

- zaprezentowanie technologii wykorzystywanych w e-sporcie,

- kształtowanie umiejętności świadomego korzystania z komputera, grania i trenowania gier e-sportowych,

- umiejętności współpracy w grupie,

- umiejętności organizacji pracy indywidualnej i zespołowej,

- doskonalenia myślenia przestrzennego, wielowątkowego,

- umiejętności radzenia sobie ze stresem i pracą pod presją.