1A / matematyczno - projektowa rok: 2024/2025
Języki obce:
Przedmioty rozszerzone:
geografia (obowiązkowy) język angielski (obowiązkowy) matematyka (obowiązkowy)Przedmioty punktowane | |||
pierwszy: | drugi: | trzeci: | czwarty: |
język polski | matematyka | język obcy | geografia |
Punkty w roku 2023/2024 | ||
minimalne | średnie | maksymalne |
156 | 162.38 | 180.6 |
Obliczanie punktówOblicz Punkty | ||
max punkty | dodatkowe punkty | twoje punkty |
200 | 0 | - |
Opis:
Program klasy przygotowuje do studiowania na kierunkach matematycznych: matematyka i analiza danych, matematyka i ekonomia, matematyka komputerowa, matematyka w finansach, matematyka w technice, matematyka stosowana), kierunkach geograficznych: geografia, geoinformatyka, geomonitoring, gospodarka przestrzenna, turystyka i rekreacja, planowanie i organizacja przestrzenna oraz kierunkach ekonomicznych: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, rynki finansowe, analityka biznesu, informatyka i ekonometria oraz kierunkach artystycznych związanych z projektowaniem i tworzeniem. Klasa oferuje warsztaty i zajęcia rozwijające kreatywność oraz twórcze myślenie jak i spotkania z interesującymi wykładowcami Politechniki Łódzkiej, Akademii Humanistyczno – Ekonomicznej oraz Uniwersytetu Łódzkiego, a także działania w obszarze korelacji matematyczno-geograficznych.
Rozszerzenia przedmiotów w całym cyklu kształcenia to łącznie: po 6 godzin przedmiotów. Dodatkowo do godzin z podstawy programowej dodane są godziny z rozszerzenia i zajęć dodatkowych.
Zajęcia z modułu projektowanie: to grafika, DESIGN THINKING, kreatywność - prowadzone z udziałem profesorów Akademii. Realizowane będą spotkania
z osobami wybitnych twórców i projektantów. Udział w wystawach, warsztatach
i wykładach uatrakcyjni klasyczną naukę w liceum ogólnokształcącym.
Klasa oferuje współpracę i patronat Wydziału Artystycznego Akademii Humanistyczno - Ekonomicznej w Łodzi. Autorski przedmiot podstawy projektowania –Katarzyna Paliwoda i Lidia Mirowska -Starszy koordynator ds. jakości studiów zdalnych. Zawodowo metodyk, nauczyciel, trener.
Kierunki: grafika, projektowanie AR i VR, grafika 3D i Game Art oraz komunikacja wizualna i multimedialna.