konto
Branżowa Szkoła I stopnia nr 3

Branżowa Szkoła I stopnia nr 3 Szczecin

Branżowa Szkoła I stopnia nr 3

Rodzaj:branżowa szkoła i stopnia / Szkoła Publiczna

Strona:Przejdź na stronę szkoły

e-mail:zs4@miasto.szczecin.pl

Tel.:(91) 433-93-28

Adres:ul. Kusocińskiego 3, 70-237 Szczecin

GŁÓWNE ZAŁOŻENIA We współpracy z przedsiębiorcami i instytucjami badamy potrzeby rynku pracy i uzupełniamy uprawnienia naszych uczniów i absolwentów dzięki poszerzonej o programy i projekty unijne ofercie edukacyjnej, by zwiększyć ich szanse w życiu zawodowym. Jesteśmy szkołą elastyczną i otwartą na potrzeby lokalnego rynku pracy Wspieramy uczniów zagrożonych przerwaniem edukacji, dając im możliwość kontynuowania nauki w różnych typach szkół. W ten sposób zapobiegamy ich "wypadnięciu" ze ścieżki edukacyjnej i rynku pracy. KIERUNKI KSZTAŁCENIA - zawód elektryk - zawód elektromechanik - zawód ślusarz - zawód monter-elektronik Zawody w szkole zasadniczej są uniwersalne. Każdy z nich jest pożądany przez przedsiębiorstwa kolejowe. Kształcenie zawodowe na wszystkich kierunkach prowadzą doświadczeni nauczyciele. Jesteśmy jedną z dwóch szkół na terenie północno-zachodniej Polski, która może kształcić i kształci na potrzeby transportu szynowego. Nasi absolwenci nie zasilają szeregów bezrobotnych. Znajdują pracę przede wszystkim w przedsiębiorstwach transportu szynowego. Łącznie szkoły, Technikum Kolejowe i Zasadnicza Szkoła, wykształciły w ciągu 55 lat ponad 10 tysięcy absolwentów. ZAPLECZE SZKOŁY - sportowe: 2 hale sportowe i nowoczesne wielofunkcyjne boisko z bieżnią okólną i skocznią do skoku w dal (stanowiące też Osiedlowe Centrum Sportu); - dydaktyczne: sale wyposażone w komputery, tablice interaktywne, rzutniki multimedialne, telewizory i odtwarzacze DVD itp; - szkoła posiada wyremontowany internat (obecnie 95 miejsc w pokojach 2-3 osobowych z własnymi węzłami sanitarnymi) funkcjonujący również w weekendy, z własną kuchnią i stołówką; - 14 pracowni do kształcenia zawodowego mających potężne zaplecze maszynowe ? dobrze przygotowana baza do prowadzenia zajęć praktycznych w szkołach zawodowych, w tym m.in.: pracownia sterowania, automatyki i robotyki (wyposażona m.in.: w sterowniki PLC, manipulator pneumatyczny, stanowiska solarne, roboty elektryczne, stanowiska do systemu sterowników przemysłowych, trenażery do budowy infrastruktury inteligentnych domów), pracownia elektromechaniki posiadająca wszystkie rodzaje maszyn elektrycznych; stanowiska do ćwiczeń egzaminacyjnych, umożliwiające montaż i pomiary instalacji elektrycznych; - jesteśmy jedyną szkoła w Szczecinie, która ma tak bogaty zestaw maszyn do obróbki skrawaniem, dzięki czemu nasi uczniowie zdobywają szerszy zakres umiejętności niż wynikałoby to z profili klas, w których się uczą (na rynku nie ma szkół kształcących tokarzy i frezerów); - jesteśmy jedyną szkołą w Szczecinie posiadającą nowoczesne laboratorium obsługi energii odnawialnej - zasoby biblioteki ? jedne z największych szkolnych zasobów w województwie - liczą ponad 45 tys. woluminów, 1000 zbiorów specjalnych (np. multimediów), jedna z pierwszych bibliotek w Szczecinie, która została w pełni zinformatyzowana; nasza biblioteka w ubiegłym roku stanowiła wzorcową bibliotekę dla studentów bibliotekoznawstwa i informatyzacji studium podyplomowego US; - szkoła jest bezpieczna- portiernia, domofon, monitoring wewnątrz i na zewnątrz szkoły, to zapewnia bezpieczeństwo wszystkim osobom przebywającym w obrębie Zespołu Szkół przy ulicy Kusocińskiego 3.

Sprawdź jak dojechać z jakdojade.pl

sprawdź

Profile i Punkty Branżowa Szkoła I stopnia nr 3 na rok 2021/2022

Egzaminy Zawodowe Branżowa Szkoła I stopnia nr 3

KwalifikacjaOsobyZdawalnośćSesja
(E.08) Montaż i konserwacja instalacji elektrycznych 12 100% 192
(E.07) Montaż i konserwacja maszyn i urządzeń elektrycznych 10 70% 192
(E.07) Montaż i konserwacja maszyn i urządzeń elektrycznych 12 25% 191

Opinia o Branżowa Szkoła I stopnia nr 3 Szczecin

0 /5 0 oceniających
Dodaj komentarz Dodaj ocenę
avatar
  • Twoja ocena:
Wystawiając opinie akceptujesz regulamin portalu WaszaEdukacja.pl Skomentuj